Ik zing, stem bereik is van laag naar hoog, Alt sopraan!Wat is een mooi pop/rock/soul nummer voor mij om te zingen! Wat vinden jullie een goed nummer?

Ik zoek een apart, speciaal nummer om te zingen, wat is jouw favoriet om te horen! Gezongen door een vrouw! Soul/pop/rock/disco maakt niet uit! Liefst Engelstalig!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Het beste antwoord

Een nummer kan je eigenlijk apart of speciaal maken naar gelang je eigen inbreng of inprovisatie.
Maakt eigenlijk niet uit of het origineel door een man of vrouw
werd gezongen. ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=mzj9z8QDTfU&feature=related
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
To make you feel my love van Adele. Het is een nummer dat van hoog naar laag gaat. Ik zelf vind hem moeilijk om te zingen. Succes!

Toegevoegd na 50 seconden:
En het is een heel mooi nummer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens iets van Kate Bush.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou kiezen voor Memory van Loyd Webber daar zit een scala aan hoogte verschillen in en is een mooi nummer. het wordt gezongen o.a. door Barbara Streisand.
grtjs
Pieter

Toegevoegd na 5 minuten:
Kijk en luister maar eens. Ook Celine Dion en Susan Boyle
zingen dit nummer.

Toegevoegd na 8 minuten:
Komt uit de musical Cats past michien wel bij je, gezien jou avatar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het echt apart moet zijn kan je ook iets nemen van Nina Hagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laura branigan met de 'power of love' lijkt me wel een leuke uitdaging